FANDOM

OryginałEdytuj

Krytykujecie Barta w niesprawiedliwy sposób, a jest jasne, że nie macie pojęcia, o czym mówicie. Nie wystarczy przeczytać kilku notek na jego blogu, aby wyrobić sobie zdanie: TTDKN to przede wszystkim kuźnia myśli, starcie opinii, dyskusje - setki notek w kilkudziesięciu blogach, tysiące, dziesiątki tysięcy komentarzy, argumenty, spory; to mniej i bardziej formalne działania miejskie i spotkania dyskusyjne i towarzyskie; to nowa kultura flejmowania i debaty społecznej w internecie; to wreszcie przyjaźń bezkompromisowo przekraczająca bariery klasowe, wiekowe, etniczne, płciowe, genderowe i seksualne.

Bart w wywiadzie zaledwie zadrapał powierzchnię fenomenu, jakim stał się TTDKN. Dyskutujemy i wymieniamy się wiedzą z tak różnorodnej tematyki, jak bieżące wydarzenia polityczne, filozofia, ochrona środowiska, socjologia, pop-kultura. Stworzyliśmy niesamowity, cięty i precyzyjny język. Jak nikt dotąd analizujemy kulturę internetową i znaczenie Sieci dla kondycji współczesnego człowieka. Sprowadzanie tej społecznej dynamiki do ego-tripu paru osób i nagonki na alt-med jest niepoważne, uwłaczające dla naszego środowiska i kompromitujące dla wannabe-krytyków.

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

Krytykujecie papieża w niesprawiedliwy sposób, a jest jasne, że nie macie pojęcia, o czym mówicie. Nie wystarczy przeczytać kilku jego homilii, aby wyrobić sobie zdanie: Kościół Katolicki to przede wszystkim kuźnia myśli, starcie opinii, dyskusje - setki notek w kilkudziesięciu blogach, tysiące, dziesiątki tysięcy komentarzy, argumenty, spory; to mniej i bardziej formalne działania miejskie i spotkania dyskusyjne i towarzyskie; to nowa kultura flejmowania i debaty społecznej w internecie; to wreszcie przyjaźń bezkompromisowo przekraczająca bariery klasowe, wiekowe, etniczne, płciowe, genderowe i seksualne.

Papież w wywiadzie zaledwie zadrapał powierzchnię fenomenu, jakim stał się Kościół Katolicki. Dyskutujemy i wymieniamy się wiedzą z tak różnorodnej tematyki, jak bieżące wydarzenia polityczne, filozofia, ochrona środowiska, socjologia, pop-kultura. Stworzyliśmy niesamowity, cięty i precyzyjny język. Jak nikt dotąd analizujemy naturę Absolutu i znaczenie Sieci dla kondycji współczesnego człowieka. Sprowadzanie tej społecznej dynamiki do ego-tripu paru osób i nagonki na heretyków jest niepoważne, uwłaczające dla naszego środowiska i kompromitujące dla wannabe-krytyków.