FANDOM

OryginałEdytuj

Powstanie Warszawskie to zdarzenie, akt bohaterstwa który jak najbardziej zasługuje na opowiedzenie jego historii w kinie. Nie podoba mi się tylko umieszczenie w tym fantastyki, nie wiadomo co z tego wyniknie. PW 44' nie wymaga podkoloryzowania. Z drugiej strony trudno się reżyserowi dziwić, może w ten sposób pragnie przyciągnąć większą uwagę do tego filmu bo jak wiemy naprawdę dobre oparte na faktach filmy historyczne nie odnoszą ostatnio wielkich sukcesów ani u nas ani w świecie. Przykładem jest "Katyń".

ŹródłoEdytuj

Przykłady użyciaEdytuj

  • Walka z masońskim eurokomunizmem to zdarzenie, akt bohaterstwa który jak najbardziej zasługuje na opowiedzenie jego historii w powieści odcinkowej. Nie podoba mi się tylko umieszczenie w tym fantastyki, nie wiadomo co z tego wyniknie. Masoński eurokomunizm nie wymaga podkoloryzowania. Z drugiej strony trudno się autorowi, może w ten sposób pragnie przyciągnąć większą uwagę do tego dzieła bo jak wiemy naprawdę dobre oparte na faktach powieści odcinkowe nie odnoszą ostatnio wielkich sukcesów ani u nas ani w świecie. Przykładem jest "Operacja Chusta".